Fontos Információk


Tisztelt Ügyfeleink!

Társaságunk az alábbiakban tájékoztatást ad Önöknek az esetlegesen beérkezett ügyfél panaszokra adott válaszunk el nem fogadása esetére:

Abban az esetben, ha az ügyfél a kapott választ nem fogadja el, illetve úgy ítéli meg, hogy felmerülő panaszát a Belvárosi Pénzügyi Zrt. nem megfelelően kezelte, azt elutasította, lehetősége van reklamációjával írásban a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához fordulni, illetve az MNB által működtetett Pénzügyi Békéltető Testület, vagy a bíróság eljárását kezdeményezni.

Elérhetőségek

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

Pénzügyi Békéltető Testület


Kapcsolat

Telefon: (+36 1) 788-1666

E-mail: info@belvarosizrt.hu